پاورپوینت در مورد سازماندهی

پاورپوینت در مورد سازماندهی

این پاورپوینت در مورد سازماندهی می باشد و به بیان تعریف، انواع و مراحل سازماندهی می پردازد. این تحقیق به دانشجویان رشته های مدیریت، حسابداری و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد.

مقدمه
فرایند نظم و ترتیب بخشیدن به کار و تقسیم و تکلیف آن به افراد به منظور انجام کار و تحقق هدف های سازمانی می باشد
سازماندهی فعالیتی است که به صورت دوره ای انجام می شود (نه بطور مستمر و روزانه).
به این ترتیب که هنگام بروز مسائل مدیران با اندیشه صحیح سعی می کنند
تغییرات مطلوبی را در ساخت سازمان ایجاد کنند تا مسائل اصلاح شود
مدیران در سیستم های سازمان یافته ، زمان کمتری را صرف سازماندهی می کنند.

مراحل سازماندهی:
الف)طراحی و تعریف کار ها و فعالیت های ضروری
ب) دستبندی فعالیت ها برحسبب مشاغل و منصب های سازمانی تعریف شده
ج)برقراری رابطه میان مشاغل و منصب های سازمانی برای کسب اهداف مشترک

هدف از طراحی ساخت سازمانی : نیروی انسانی و منابع موجود به گونه ای هماهنگ و ترکیب شوند که بر هم نیرو زایی و افزایش کارایی منابع موجود بیانجامد .در واقع سازماندهی فراگردی است که با سایر فراگرد های مدیریت تعامل دارد و نقش مهمی در کسب هدف های سازمان ایفا می کند .

فهرست مطالب
مراحل سازماندهی
ساخت سازمانی
سازماندهی و ضرورت تغییر
ابزار رسمی کردن سازمان
راهنمای سازمان
صف و ستاد
انواع واحدهای ستادی
ملاحظاتی برای انتخاب مبنای سازماندهی
تعیین استاندارد
رابطه درجه تمرکز و ارتفاع ساخت سازمانی با حیطه نظارت
تعیین ارتفاع ساخت سازمانی
میزان تمرکز و عدم تمرکز
روندهای جدید در سازماندهی


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 24

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط