مقاله در مورد بازاریابی آنلاین و مجازی

این تحقیق در مورد بازاریابی آنلاین و مجازی می باشد و پس از تعریف این نوع بازاریابی، به بررسی تاریخچه و ویژگی های می پردازد. این تحقیق به دانشجویان رشته های مدیریت ، اقتصاد ، فناوری اطلاعات، کامپیوتر و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد.

مقدمه
همه چیز از معرفی اولین آیفون شروع شد!
بعد از آن هم ده‌ها و صدها مدل تلفن هوشمند را دیدیم که با اپ‌ها و ویجت‌های آنلاینش ما را به شدت محتاج اینترنت کرد!
فیس بوک آمد و ارتباطاتمان را هم به دنیای مجازی برد!
گوگل کاری کرد که هر چه را بخواهیم بتوانیم از اینترنت پیدا کنیم!

و ضربه نهایی را هم که شرکت‌های خدمات اینترنت و خطوط موبایل زدند که دسترسی ما را به اینترنت پرسرعت بیشتر از قبل کردند و ما رفتیم تا در دنیای مجازی باشیم!

به قول شخصیت مارک زاکربرگ در فیلم The Social Network: ما انسان‌ها در غار زندگی می‌کردیم و بعد به روستاها رفتیم؛ شهرها را ساختیم و به شهرها مهاجرت کردیم و الان می‌رویم تا در اینترنت زندگی کنیم!

و واقعا هم همین شد!
بالاخره هر صاحب کسب و کاری کافیست تا بشنود که در یک جایی جمعیت زیاد است و برود و خودش را جلوی آن‌ها به نمایش بگذارد!

دنیای امروز ما بیش از پیش، از دنیای حقیقی به سمت دنیای آنلاین و مجازی سوق پیدا کرده است، تا جایی که برای پایه ای ترین نیازهای خود که خورد و خوارک محسوب می شود نیز دست به دامان این فضا می شویم و از این رو مفهوم بازاریابی آنلاین یا آنلاین روز به روز شکل جدی تری بخود می گیرد.

تاریخچه
آغاز بازاریابی آنلاین به اوایل دهه ۹۰ برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف افزوده شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است.

بازاریابی آنلاین چیست؟
بازاریابی آنلاین چیست؟ بازاریابی به شیوه سنتی از سالهای بسیار دور مرسوم بوده است اما در دهه 90 واژه بازاریابی آنلاین بسیار شنیده می شود.

این نوع بازاریابی با هدف همان روش سنتی روی کار آمد منتها به شیوه آنلاین. درحقیقت از زمانی که اینترنت فراگیر شد و اغلب مردم برای رفع نیازهای خود به اینترنت رو آوردند این ذهنیت برای صاحبان تجارت به وجود آمد که باید روشی برای جذب مارکت آنلاین ایجاد شود واین روش به مرور بازاریابی آنلاین نامگذاری شد. بنابراین دراین روش از بستر اینترنت، برای تبلیغات ، فروش و خدمات استفاده می شود.

به طور کلی، بازاریابی عبارتست از اینکه شما با شناخت توانایی خود، شناخت نیازهای مشتریان بالقوه (و یا ایجاد نیاز در ذهن آنها) و در نهایت برقراری ارتباط، سعی در معرفی محصولات و خدمات خود نمایید.

بازاریابی آنلاین (بازاریابی آنلاین) چیزی جدای از این نیست، فقط شما از ابزارهای فراوان و البته قدرتمندی که فضای مجازی در اختیار شما قرار می دهد، خواهید توانست با هزینه کمتر، سرعت بیشتر و بهره وری بیشتر، مخاطبان بیشتری را جذب کالا و یا خدمات خود نمایید.

فهرست مطالب
مقدمه
تاریخچه
بازاریابی آنلاین چیست؟
چند روش اصلی بازاریابی آنلاین
چگونه بازاریابی آنلاین کنیم؟
انواع بازاریابی آنلاین
بازاریابی وابسته
نمایش تبلیغات
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی داخلی
بازاریابی موتور جستجو
بازاریابی شبکه های اجتماعی
دلیل اهمیت بازایابی آنلاین
تبلیغات بصری (Display Advertising)
ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
بازاریابی درون گرا (Inbound Marketing)
بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM)
بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO)
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
بازاریابی زنجیره‌ای
نقش مشتریان در بازاریابی آنلاین
تفاوت آنلاین یا اینترنت مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ
مزایای روش بازاریابی آنلاین به بازاریابی سنتی
۸ استراتژی برتر برای بازاریابی آنلاین
استراتژی خوب در مقابل استراتژی ناموفق
۱- افزایش CTR ارگانیک
۲-افزایش نرخ کلیک در تبلیغات
۳- نگاهی تازه به بهینه سازی نرخ تبدیل
۴- هوشمندی در بازاریابی و تبلیغات
۵- دسته‌بندی بازدیدکنندگان برای تبلیغات ریتارگتینگ
۶- استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای افزایش ترافیک
۷-استراتژی های هوشمندانه مارکتینگ در تبلیغات رقابتی
۸- برای موفقیت، به برندینگ توجه کنید.
معایب بازاریابی آنلاین
اقدامات امنیتی
تاثیرات بر صنایع مختلف
نتیجه گیری
صرف هزینه کمتر
منابع


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 26

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط