طرح درس و روش تدریس اجتماعی ششم درس 16 لباس از تولید تا مصرف

طرح درس و روش تدریس اجتماعی ششم درس 16 لباس از تولید تا مصرف
هدف اصلی از آموزش این درس آشنایی دانش آموزان با مفاهیم و مهارت‌های اقتصادی است، اگرچه لباس به عنوان یک مثال خوب مطرح می‌شود.

در ابتدای این درس می‌خواهیم بچّه‌ها را با مفهوم تولید انبوه آشنا کنیم. علاوه بر پوشاک، بچه‌ها می‌توانند به کفش، کیف، لوازم التحریر، مواد غذایی چون مرغ، تخم مرغ، شیر و… اشاره کنند.

با توجه دادن دانش آموزان به کالاهایی که به تعداد زیاد و یک شکل تولید و مصرف می‌شوند آنها را متوجه کنید که چرا و چگونه تولید خانگی جای خود را …

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 10 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف درس:
✅ رابطه بین شرایط آب و هوایی و انواع لباس را بیان کنید.
✅ نکات مربوط به لباس اظهارنظر کنند.
✅ آموزه‌های دینی را در خرید و انتخاب لباس رعایت کنند.
✅ برخی تغییرات و تداوم‌های مربوط به پوشاک و عناصر آن را در طی زمان، شناسایی کنند.
✅ فرایند تولید را به طور متوالی نشان دهند و در صورت بازدید از کارگاه تولید لباس، گزارش بنویسند.


فرمت فایل: WORD , PDF

تعداد صفحات:

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط