صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » مدیریت  »  مقاله در مورد سیاست های بازاریابی شرکت ها

مقاله در مورد سیاست های بازاریابی شرکت ها

این مقاله در مورد سیاست های بازاریابی شرکت ها می باشد که در 5 فصل و به صورت تحقیقی و پژوهشی تهیه و تنظیم شده و به صورت بسیار کامل می باشد. این مقاله به دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی ، مدیریت صنعتی ، اقتصاد ، حسابداری و دیگر رشته های مرتبط با آن پیشنهاد می گردد.

مقدمه
(Sell) (فروش) و (Marketing) (بازاریابی)
می توان فروش را پیکان و بازاریابی را نوک پیکان توصیف کرد که در اینجا بازاریابی باعث می شود پیکان تندتر به جلو حرکت کند، بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن افراد و گروه ها ، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید ، عرضه و مبادله ی کالاهای مفید و با ارزش با دیگران ، تأمین می کنند. در این تعریف مقصود از نیاز ، دسترسی نداشتن به یک رضایتمندی اساسی است. مثلاً مردم به خانه، غذا، بهداشت و تفریح نیاز دارند. در مقابل منظور از خواسته ، علاقه و میل به برخی از کالاهای خاص است. بازاریابی امیال و نیازهای ارضا نشده را شناسایی می کند.

این پروژه یک پروژه ی توصیفی است و از منابع مختلفی (کتاب ها، افراد شاغل در شرکت ها و اینترنت) استفاده شده است.

هدف از این پروژه آشنایی بیشتر با بازاریابی و برخی از سیاست های کمی آن است. همچنین باید به این توجه داشت که بازاریابی بر صادرات تأثیر مثبت می گذارد. هدف از صادرات را نیز باید مد در نظر بگیریم که برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد مانند به دست آوردن ارز خارجی، افزایش اشتغال ، کم شدن فقر و فحشا در سطح جامعه، دارا شدن جامعه ای شاداب و فعال و… امروزه بازاریابی به نام بازاریابی اینترنتی نیز وجود دارد. که تعریفی از آن نیز در اینجا می آوریم: بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات ، روابط عمومی ، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر میگیرد. به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.

در ادامه به قسمت بندی مربوط به بازاریابی پرداخته و توصیفی از آن را انجام می دهیم.

دنیای نام های تجاری
من یک تلوزیون ۳۲ اینچ و یک صندلی دارم که روی آن می نشینم و یک فاجعه طبیعی را تماشا می کنم و تند تند کانال ها را عوض می کنم و خدارا شکر می کنم که آنجا نبودم  دنیا در شتاب است اما لازم نیست من نگران باشم زیرا فیلمی با پایان خوش در حال پخش شدن است.از قبل آن رادیده ام اما می توانم بیشتر هم ببینمش بنابراین ناچار نیستم صدای کر کننده هلی کوپتر که از تخت خواب کنار او بلند شده بود باجیغ بلندی از خواب می پرد. چرا هم اتاقی او باید این صدای زنگ کر کننده را در گوشی خود دانلود کند؟ و چرا صبح به این زودی آن را روشن گذاشته و اتاق را ترک کرده است؟ او ملافه های رالف لورن را از روی خود کنار می زند و تشک جدید اسلیپ نامبر را لوله می کند.

در حالی که آلکس در پیژامه وی اس سیگینچر ساخت ویکتوریا سکرت در طول و عرض اتاق تلوتلو می خورد ،با دریافت بوی عطر آماندا ساخت شرکت مجیک بای اسلاین بیشتر احساس ناراحتی و افسردگی می کند. او برای خود یک فنجان قهوة داغ استارباکز ورونا بلند ساخت شرکت قهوه سازی کاپرسو کافی تیم لاگر می ریزد. هم چنان که ساب زیرو را دست دارد،ناگهان به خاطر می آورد: مصاحبه برای تصدی یک شغل خوب در پی پی جی اینداستریز! بلی Monster.com ! الکس نگاه گذرایی به نیویورک تایمز آن لاین انداخت،پیش بنی آب و هوا را در سایت Weather.com چک کرده و برای آخرین بار مدیرانی را که قرار بود با او مصاحبه کنند ،در گوگل جستجو می کند.او فراموش می کند که از صفحه خود در Myspace بازدید کند.عکس هایی که او در مسافرت برداشته و انها را برای شرکت سندلند پست کرده بود تصاویر حرفه ای نبودند.

الکس کت و دامن جدید آن تابلو را بر تن کرد،کفش های برادا را پوشید و کیف دستی Coach را که هدیه فارغ التحصیلی از جانب والدینش بود برداشت. او در حالی به تبلیغات کر کننده کک-نوشابه کوکاکولا-گوش می داد در ایستگاه اکسون بنزین زد.او به فردا می اندیشید که فشار روی او کمتر بود و می توانست پوشش معمولی را که از رن جان خریده بود بپوشد-لباس لانی،صندل های ریف،و عینک راکسی جاگر.

فهرست مطالب
فصل اول: دنیای بازاریابی
دنیای نام های تجاری
انتخاب نام تجاری
چه کسی و «کجای» بازاریابی
نقش بازاریابی در شرکت: کارکردن به شکل میان وظیفه ای
ارزش بازاریابی
بازاریابی بر محور تأمین نیازها می چرخد
بازاریابی مطلوبیت خلق می کند
فصل دوم: سیاست های تشویقی
برند
اِیجنت
بسته بندی
رابطه نزدیک تأمین کننده- مشتری
فصل سوم: اخلاق کسب و کار
حمایت از مصرف کننده
هنجارها و ارزش های اخلاقی برای بازاریابان
هنجارهای عمومی
ارزش های اخلاقی
فصل چهارم: تمرکز دقیق تر
استراتژی بازاریابی هدفمند:انتخاب بازار و ورود به آن
مرحله۱: بخش بندی
بخش بندی بازارهای مصرفی
مرحله ۲:هدف گیری
ارزیابی بخش های بازار
تهیه نمای هر بخش از بازار
انتخاب استراتژی هدف گیری
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع و مأخذ


تعداد صفحات : 45 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود